Innovatieve Woo-desk

Met de Woo-desk ontzorgen we ambtenaren bij het verwerken van Woo-verzoeken. Wij bieden een juridisch inhoudelijk kloppende efficiënte oplossing voor het behandelen van de Woo-verzoeken en ontlasten hiermee uw interne organisatie.

Werkwijze woo desk V3

De kern van onze werkwijze is dat de opdrachtgever minimaal wordt belast maar maximaal wordt betrokken

— Scroll naar beneden

Een desk waar je 'Woooo' tegen zegt

De combinatie van slimme technologie en juridische capaciteit levert een structurele kwaliteitsverhoging en een flinke tijdsbesparing van 60% op, inclusief de garantie binnen afgesproken termijnen en budget te blijven.
De voordelen op een rij:

Tijdswinst

Kostenbesparing

Kwaliteitsverbetering

Tijdswinst

Doordat we gebruik maken van slimme software worden zoveel mogelijk documenten automatisch geanonimiseerd. Dit scheelt personeelskosten en resulteert in een voorspelbare doorlooptijd.


Kostenbesparing

De personeelskosten, kans op boetes voor te laat publiceren en mogelijke datalekken reduceren door het slim inzetten van de software.

Kwaliteitsverbetering

Op grond van de actuele Nederlandse wetgeving, anonimiseert de software automatisch. Fouten worden hierdoor tot een minimum gereduceerd.

Hulp bij Woo-verzoeken?

Vul het formulier in en Thirza neemt zo spoedig mogelijk contact op.

Onze werkwijze

De kern van onze projectaanpak is dat de opdrachtgever minimaal wordt belast maar maximaal wordt betrokken om het gewenste resultaat te bereiken. We stemmen de mate van ontzorging af op uw wensen. Welke stappen u in ieder geval van ons kan verwachten:

Werkwijze woo stap3

De documenten worden geüpload in een speciaal ingerichte cloud omgeving die voldoet aan de strengste beveiligingseisen

Werkwijze woo stap1

Gezamenlijke kick-off met Eiffel. Bespreken én bepalen van mate van ontzorging met opdrachtgever.

Werkwijze woo stap2v2

Inventariseren van de reikwijdte van het verzoek. Eiffel verzamelt, controleert en rappelleert waar nodig de uitvraag van de relevante documenten bij de interne collega’s van de opdrachtgever

Werkwijze woo stap1

Gezamenlijke kick-off met Eiffel. Bespreken én bepalen van mate van ontzorging met opdrachtgever.

Werkwijze woo stap2v2

Inventariseren van de reikwijdte van het verzoek. Eiffel verzamelt, controleert en rappelleert waar nodig de uitvraag van de relevante documenten bij de interne collega’s van de opdrachtgever

Werkwijze woo stap3

De documenten worden geüpload in een speciaal ingerichte cloud omgeving die voldoet aan de strengste beveiligingseisen

Legal tech

Event

Lunchbijeenkomst veelvragers Woo-verzoeken

Lunchbijeenkomst veelvragers Woo-verzoeken

Wanneer:

21 mei 2024

11.30 tot 14.00 uur

Locatie:

Team EIFFEL kantoor Hilversum: Marathon 4, 1213 PJ Hilversum

Heeft u behoefte aan hulp bij Woo-verzoeken?

Ook in uw organisatie kan piekbelasting bij Woo-verzoeken tot het verleden behoren. EIFFEL opereert landelijk en kan de Woo-desk op maat inrichten voor zowel grote als kleine bestuursorganen. Benieuwd hoe dat er voor uw organisatie uitziet en hoeveel tijd en geld u kan besparen? Neem contact op.

Thirza van Haaften
Business Manager Legal Innovation

Naar het contactformulier >